רעש: פלאש לאייפון ואנטי וירוס למק

לא חסר לי פלאש באייפון – אני צופה בוידאו בעיקר ביוטיוב. ולא חסר לי אנטי וירוס למק – אני משתדלת להתנהל בצורה אחראית: לא מורידה תוכנות ממקומות חשודים, לא נותנת את סיסמת ה-Admin שלי בלי לבדוק וכו'. אבל, יש דברים שכדאי לדעת, גם אם הם לא שימושיים ברמה המיידית.

פלאש לאייפון
אם אתם מעוניינים לצפות בסרטוני פלאש באייפון / אייפד / אייפוד טאץ', מסתמן שיש סוג של פתרון. Skyfire הוא דפדפן, מבוסס על ספארי, המסוגל להמיר וידאו מפורמט של פלאש ל-HTML5 בזמן אמיתי (בשרתי החברה המפתחת). Skyfire כבר אושר ע"י אפל, והוא צפוי להופיע באפסטור ביום חמישי הקרוב – המחיר: $2.99. חשוב לציין, Skyfire מספק פתרון רק לוידאו, לא למשחקים, פלוס לא כל האתרים נתמכים (לדוגמא: Hulu לא נתמך).

צילום מסך: מתוך וידאו ההדגמה של Skyfire.

– סרטון הדגמה של Skyfire אתם יכולים למצוא ביוטיוב (כאן).
– באתר של Fortune אתם יכולים לצפות בראיון עם מנכ"ל החברה המפתחת את Skyfire (כאן).

אנטי וירוס למק
אם אתם מרגישים צורך להתקין אנטי וירוס במק שלכם, Sophos מציעה לכם פתרון חינמי (כאן). בתקופה האחרונה מסתמן שחברות המפתחות תוכנות אנטי וירוס מגלות את המק, מקוורלד מתעמק בנושא (כאן). גם TNW השקיע קצת מחשבה בנושא (כאן).

3 תגובות בנושא “רעש: פלאש לאייפון ואנטי וירוס למק

  1. אני חושב שפלאש למכשירים ניידים הוא ממש מיותר. חוץ מלגזול לי את חיי הסוללה, שגם ככה לא משהו בכל טלפון חכם היום, הוא לא תורם לחוויית השימוש שלי בכלל.

    אהבתי

    1. לשי:
      לא התקנתי אצלי. אני עדיין מאמינה שמק מוגן יחסית + אני מתנהלת בצורה זהירה. אם אתה מרגיש שיש לך צורך, אתה יכול לנסות. אם התוכנה תציק לך אתה יכול להסיר אותה (לפי מה שהבנתי התוכנה מגיעה עם אפשרות הסרה נוחה -Uninstaller). בסופו של דבר זאת החלטה אישית, לא נראה לי שהגענו לנקודה שבה אנחנו חייבים אנטי וירוס במק.

      אהבתי

כתיבת תגובה