חווית משתמשת: ציפורים זועמות במק

עם פתיחת האפסטור למק רכשתי את "ציפורים זועמות" (Angry Birds) – בעיקר בגלל שרציתי לבדוק את חווית הקנייה + המחיר נראה לי סביר.

צילום מסך: ציפורים זועמות על מק

תמצית המשחק
חזירים מרושעים גנבו לציפורים את הביצים, בעקבות זאת הציפורים זועמות ויוצאות למאבק בחזירים על מנת להחזיר את הביצים הגנובות. במילים פשוטות, אתם צריכים לחסל חזירים, השיטה: יריית ציפורים ברוגטקה לעבר החזירים. ככל שמשחק מתפתח אתם מגלים שיש כל מיני סוגים של ציפורים עם תפקודים שונים ומשונים, במקביל גם החזירים משתכללים ולומדים להגן על עצמם טוב יותר: הם מתחבאים במבנים מתוחכמים יותר וחובשים קסדות. בשלב הנוכחי המשחק כולל 195 שלבים (שלבים נוספים צפויים להגיע בעתיד).

שליטה במשחק
– השליטה במשחק מתנהלת באמצעות העכבר / טראקפד.
– ניתן להתקרב ולהתרחק (2 אצבעות לאורך הטראקפד / גלגלת בעכבר רגיל).
– ברירת המחדל של המשחק היא מסך מלא, ניתן לעבור לחלון רגיל בעזרת הקיצור Command F.
– אם אתם רוצים להתחיל את השלב, בו אתם נמצאים, מחדש: לחיצה על מקש R תעשה את העבודה.

מחיר
מחיר המשחק, בזמן כתיבת הפוסט, הוא 4.99$. לטענת Rovio, החברה המפתחת, המחיר כרגע הוא מחיר מבצע לזמן מוגבל. המחיר האמיתי צפוי להיות $9.99.

סיכום
אני מאמינה שאני בין האנשים הבודדים, שיש להם אייפון, ולא שיחקו ב-"ציפורים זועמות" באייפון. האמת שמעולם לא הייתה לי סיבה טובה להתעלם מהמשחק, יכול להיות שבגלל שהתקבעה הסכמה כללית לגבי הקסם של המשחק (הוכחה: ב- "ארץ נהדרת" עשו מערכון לפי המשחק) החלטתי לוותר. למרות זאת, אני מאד נהנית מגרסת המק. לדעתי, במחיר הנוכחי המשחק שווה רכישה (במיוחד אם יש לכם יותר ממק אחד).

גרסה שנבדקה: 1.0.1
נבדק על 10.6.6.

קישורים נלווים
Angry Birds באפסטור למק (כאן).
– שימו לב שבשלב זה המשחק לא תומך במספר דגמי מק ישנים, את הפירוט אתם יכולים למצוא בעמוד המשחק באפסטור (קישור למעלה).
המערכון של ארץ נהדרת – הגרסה העברית (כאן).

5 תגובות בנושא “חווית משתמשת: ציפורים זועמות במק

  1. אני מאוד מרוצה מגרסת המק!
    מעבר לזה שכרגע אני מעדיף את המשחק למק על פני גירסת הטאץ', הוא רץ חלק ובאופן מפתיע לא מזיז למאווררים של המקבוק שלי, שבדרך כלל נוטים להתרגש משטויות.

    אהבתי

כתיבת תגובה