Splashtop Remote Desktop: שליטה במחשב דרך האייפון

אם אתם מעוניינים לשלוט במק / פיסי שלכם דרך האייפון / אייפד כדאי לכם לבדוק את Splashtop Remote Desktop.

Splashtop Remote Desktop היא אפליקציה המאפשרת לכם להתחבר למחשב שלכם, דרך הרשת הפנימית או האינטרנט, ולבצע פעולות בתוך המחשב.

איך מתחילים
דבר ראשון, צריך להוריד ולהתקין תוכנה (Splashtop Streamer) במחשב אליו רוצים רוצים להתחבר: במהלך ההתקנה צריך לקבוע סיסמת חיבור. לאחר מכן פותחים את האפליקציה (Splashtop Remote Desktop) באייפון / אייפד ומספקים את הסיסמה המתאימה. עוד משהו שכדאי לשים לב אליו: ניתן לקבוע את הרזולוציה שבה יוצג המסך באפליקציית האייפון (במסך הכניסה של האפליקציה תלחצו על החץ ליד שמו של המחשב ותבחרו ב-Advanced ולאחר מכן תבחרו ברזולוציה הרצויה). חשוב לציין, במידה ולא בחרתם ברזולוציה של הטבעית של המחשב שלכם, הרזולציה של המחשב תשתנה בהתאם לרזולוציה שבחרתם (הרזולוציה תחזור לקדמותה אחרי שתסגרו את האפליקציה).

צילום מסך: בחירת רזולוציה.

איך זה עובד
אחרי שפותחים את האפליקציה במכשיר ה-iOS, בוחרים את המחשב אליו רוצים להתחבר (ומספקים את הסיסמא הנכונה). לפני הכניסה למחשב מופיע מסך עם מחוות שליטה שכדאי לכם לשנן (ניתן לבטל אותו במידת הצורך), לאחר מכן ניתן לראות את מה שמוצג כרגע במסך של המחשב אליו בחרתם להתחבר, וכמובן ניתן להשתמש במחשב (לסגור ולפתוח תוכנות, לגלוש באינטרנט ועוד). האפליקציה מצוידת במקלדת פנימית המאפשרת לכם להשתמש בקיצורי מקשים (וכמובן לכתוב). חשוב לציין, כשאתם משתמשים בתוכנה שצריכה סאונד, הסאונד של המחשב מועבר לאייפון.

צילומי מסך: Splashtop Remote Desktop (כן, אפשר לראות אפילו פלאש).

סיכום
בדקתי את Splashtop Remote Desktop ברשת הפנימית, אמנם לא הייתי מגדירה אותה כמהירה, אבל היא בהחלט זורמת. ישנן די הרבה אפליקציות מהסוג הזה באפסטור, אבל רובן יקרות יותר (או שיש עליהן ביקורות נוראיות). לסיכום, כדאי להחזיק אפליקציה מהסוג הזה במכשיר ה-iOS שלכם. המחיר של Splashtop Remote Desktop בהחלט סביר כרגע ($1.99 לגרסת האייפון, $4.99 לגרסת האייפד). בנוסף, לאפליקציה ישנם עמודי תמיכה מפורטים (כאן).

פרטים טכנים על המכשירים שהשתתפו בבדיקה
אייפון 3GS עם iOS 4.3.5.
מקבוק פרו i5, זכרון: 4 ג'יגה, מערכת הפעלה: Lion.
מקבוק פרו דור ראשון, זיכרון: 2 ג'יגה, מערכת הפעלה: נמרשלג.

– את גרסת האייפון של Splashtop Remote Desktop אתם  יכולים למצוא כאן [מחיר בזמן כתיבת הפוסט: $1.99]. עדכון: לאפליקציה יש גרסה חדשה יותר (2) אותה ניתן להוריד מכאן, למרות שהגרסה הישנה (בלינק למעלה) עדיין נמכרת, לא בטוח שכדאי להשקיע בה.
– את גרסת האייפד של Splashtop Remote Desktop אתם יכולים למצוא כאן [מחיר בזמן כתיבת הפוסט: $4.99].

6 תגובות בנושא “Splashtop Remote Desktop: שליטה במחשב דרך האייפון

  1. ישנם אפליקציות חינמיות שעושות את אותה עבודה בדיוק.. חיפוש קצרצר באפסטור ותמצאו שלל תוכנות כאלו ללא חיוב כלל

    אהבתי

  2. השתמשתי בה עוד עם ה-SL והיא הייתה מעולה. היוותה גם סוג של סטרימר מהמקבוק לאייפד לדברים שלא נתמכים ע"י AirPlay (דיוידים וכד'). גם היוותה סוג של פיתרון לפעמים שרציתי לראות פלייליסטים מיוטיוב באייפד תחת Autoplay (שכאמור לא עובד באייפד).

    הבעיה שלי איתה הייתה המעבר ל-Lion. נורא אימצתי לחיקי את נפלאות המסך המלא ב-Lion, אך לצערי (או שעדיין לא גיליתי איך) – SplashTop טרם עשתה זאת…

    אהבתי

כתיבת תגובה