חווית משתמשת: Minecraft – Pocket Edition

לפני שבועות אחדים יצאה גרסת iOS אונברסלית למשחק המחשב המוערך Minecraft. בשלב זה, גרסת ה-iOS היא בעצם גרסה מקוצרת לגרסת הדסקטופ (מק / חלונות / לינוקס) של המשחק.

תמצית המשחק
המשחק מייצר בעבורכם עולם תלת מימדי, הבנוי מקוביות / בלוקים, בו אתם יכולים לשוטט ולבנות מבנים מבלוקים העומדים לרשותכם. בינתיים, זה הכל.

Minecraft mat 1
צילום מסך: Minecraft – Pocket Edition: החומרים והכלים העומדים לרשותכם.

ביקורות בעולם
רוב המבקרים מאוכזבים מהעדר פיצ'רים הקיימים בגרסת הדסקטופ של Minecraft: מפלצות / יצורים, אפשרות לחצוב חומרים מהסביבה, יצירת כלים ועוד. גם סוגיית המחיר ($6.99 בזמן כתיבת הפוסט) מטרידה את המבקרים, רובם טוענים שמדובר במחיר גבוה מדי למשחק שעדיין נמצא בשלב האלפא. סקירת וידאו קצרה, המדגימה את היחס של רוב המבקרים, אתם יכולים למצוא כאן. מצד שני, ישנן גם סקירות וידאו קצת יותר מתלהבות (כאן).

נקודה טובה
המשחק רץ היטב על אייפון 3GS.

באג ידוע
כשתתבקשו ליצור את העולם הראשון שלכם יש סיכוי שהמשחק יקרוס, הזנקה מחדש של המשחק פותרת את הבעייה.

סיכום
מעולם לא שיחקתי בגרסת הדסקטופ של המשחק. אני בהחלט מוצאת עניין / הנאה בגרסת ה-iOS של המשחק (אני חובבת בלוקים). חשוב לזכור, המשחק מוגדר בתור אלפא, מה שאומר שצפויים עדכונים בעתיד (אני מתכוונת לעקוב אחרי הנושא כאן בבלוג). והכי חשוב, ישנה גרסת Lite חינמית שאתם יכולים לבדוק (קישור בתחתית הפוסט).

Minecraft smile
צילום מסך: Minecraft – Pocket Edition: בניתי סמיילי.

גרסא שנבדקה: 0.1.2

מחיר בזמן כתיבת הפוסט: $6.99

Minecraft – Pocket Edition באפסטור (כאן).
גם את גרסת ה-Lite החינמית של המשחק אתם יכולים למצוא באפסטור (כאן).

קישורים נלווים
Minecraft בויקיפדיה (כאן).
האתר של Minecraft (כאן).

3 תגובות בנושא “חווית משתמשת: Minecraft – Pocket Edition

  1. לרוב משחקי פרימיום נוטים לרדת במחיר במהירות גבוהה יחסית. הייתי ממליץ ואומר לא למהר לרכוש משחקי פרימיום במחירים גבוהים בהשקתם.

    אהבתי

כתיבת תגובה