קטנונית: הדבר שהכי מעצבן אותי באייטיונס

תוכנת אייטיונס (iTunes) נהפכה למפלצת מרובת ראשים במהלך השנים: נגן מדיה, אפסטור, חנות מוסיקה, כלי לסנכרון מכשירי iOS וכו'. אני מנחשת שאייטיונס היא אחת התוכנות השנואות ביותר של אפל (לפחות בסביבה הקרובה שלי), בעיקר בגלל שהיא מסובכת מדי – במיוחד למי שלא גדל עליה / איתה.

Itunes store player 11
צילום מסך: הנגן לא זמין.

בשנה האחרונה אני מסתדרת עם אייטיונס (יש לי מקבוק פרו די חדש ואייטיונס לא מכבידה עליו), אבל יש דבר אחד שמוציא אותי מדעתי: אם אני לא מקשיבה למוסיקה בזמן שאני נכנסת לאפסטור, נגן המוסיקה נהפך ללא זמין בזמן שאני באפסטור – כשאני יוצאת מהאפסטור, הנגן זמין אבל הוא לא זוכר לאיזה שיר הקשבתי (במקרה שהקשבתי למשהו והפסקתי לפני שנכנסתי לאפסטור). במילים פשוטות: מעצבן.

גרסת אייטיונס שנבדקה: 10.5.1.

נבדק על 10.7.2.

4 תגובות בנושא “קטנונית: הדבר שהכי מעצבן אותי באייטיונס

    1. השיטה שלך עובדת רק אם נכנסים לחנות בזמן שהשיר מתנגן. הבעייה שלי היא כשאני נכנסת לחנות כשהנגן לא עובד, אבל לפני כן עשיתי לנגן פוס (Pause), ואז כשאני חוזרת מהחנות הנגן לא זוכר את השיר.

      אהבתי

  1. אותי מעצבן שאי אפשר פשוט להיכנס לאומן מסוים, לבחור שיר ולנגן רק אותו מבלי שכל האלבום וכל הדיסקוגרפיה תמשיך עד לאינסוף

    אהבתי

  2. זו באמת אחת התכונות היותר מעצבנות של אייטיונס >< עוד משהו מעצבן שקשור לנושא: אם נכנסים לחנות בזמן ניגון מוזיקה, כפתור הפאוס הופך לסטופ, ואז אם רוצים להשתיק את הניגון נאלצים לעשות סטופ (ולא פאוס), והמוזיקה נעלמת והנגן לא זוכר מה ניגנת (מה שציינת עכשיו)

    אהבתי

כתיבת תגובה