חופרת טיפ: נהול אפליקציות דרך אייטיונס

במהלך השנתיים (+) האחרונות הורדתי מהאפסטור 334 אפליקציות (חלקן חינמיות, חלקן בתשלום). מכיוון שאני אוהבת את האייפון שלי עם קצת נפח פנוי, אני לא מחזיקה את כל האפליקציות באייפון בו זמנית – אני גם לא בטוחה שהוא יכול להכיל את כולן (מדובר באייפון בעל נפח של 16 ג'יגה).

Apps iphone itunes 12
צילום מסך: קביעת אפליקציות לסנכרון באייטיונס.

כשהאייפון זמין באייטיונס (בחיבור אלחוטי או חוטי) ניתן לקבוע, תחת לשונית Apps, אלו תוכנות תסתנכרנה עם האייפון ואלו לא. אני מוצאת שזאת הדרך הכי קלה לנהול אפליקציות. כמובן שניתן לשנות את ההחלטה בשעת הצורך.

ניתן כמובן לנהל אפליקציות דרך האייפון עצמו ע"י מחיקת אפליקציות לא רצויות (לחיצה ארוכה על אפליקציה עד להופעת כפתור X, לאחר מכן לחיצה על כפתור ה-X) ובמקרה הצורך ניתן לבצע הורדה מחודשת של תוכנות שנרכשו בעבר (במחלקת Purchased באפסטור – גם במק וגם במכשיר ה-iOS). חשוב לזכור, מחיקת תוכנה היא בד"כ דבר הפיך (בהנחה שהאפליקציה לא הוסרה מהאפסטור).

נבדק על 10.7.3.

קישורים נלווים
מדריך בסיסי: iOS 5: סנכרון אלחוטי (כאן).

2 תגובות בנושא “חופרת טיפ: נהול אפליקציות דרך אייטיונס

  1. בשנתיים שבהן אני מחזיק אייפון, למדתי קצת על ניהול האפליקציות, וגיליתי שאפשר להעביר את האפליקציות למחשב אחריו שהורדו למכשיר, וגם שאפשר להוריד אותן ישירות למחשב ולאחר מכן להעביר אותן למכשיר. גיליתי גם שאפליקציה אני מוחק מהמכשיר, תישאר על המחשב אלא אם כן אמחק אותה ידנית מ"בית האפליקציות" באייטיונז. הכל טוב ויפה ויש לא מעט יתרונות לשיטת הניהול הזו, אבל הדבר שלא הצלחתי עד היום להבין, זה כיצד אפשר לגרום לאייטיונז להסתנכרן לפי השינויים שנעשים במכשיר, ולא ההיפך. לדוגמה – אם מחקתי אפליקציה מהאייפון והאייטיונז מכוון על סנכרון אפליקציות, אחרי הסנכרון האפליקציה תופיע שוב על גבי המכשיר.

    אהבתי

    1. ישנן כמה אפשריות.
      הראשונה, כאשר האייפון מחובר ולפני שאתה מסנכרן, אתה יכול לוודא בלשונית ה Apps שהאפליקציה לא מסומנת.
      האפשרות השניה היא לבחור בתפריט File את האופציה Transfer Purchases From iPhone לפני הסנכרון

      אהבתי

כתיבת תגובה