חופרת: אייפון ישן זה כיף

מכשירים חדשים (מכל הסוגים) מלחיצים אותי, הפחד לפגום במכשיר חדש ונוצץ פוגם לי בהנאה – בד"כ הפחד עובר אחרי השריטה הראשונה, או אחרי שהמכשיר מתיישן.

Iphone hand 2

האייפון שלי (3GS) כבר מזמן עבר את גיל שנתיים, והוא עדיין עושה את העבודה. במובנים מסויימים אני נהנית ממנו היום יותר מאשר בימיו הראשונים:
– אני כבר לא מפחדת להרוס אותו (אני כבר לא בודקת מה יש לי בכיס לפני שאני תוחבת אותו לשם).
– עדכון מערכת iOS 5.1 עשה טוב לאייפון המזדקן שלי (הוא מרגיש נמרץ יותר מאי פעם).

אני מניחה שהמשבר יגיע כשתצא מערכת הפעלה חדשה, למכשירי iOS, שכבר לא תתמוך באייפון הישן (?iOS 6).

קישורים נלווים
חופרת: כל כמה זמן צריך להחליף אייפון? (כאן).

5 תגובות בנושא “חופרת: אייפון ישן זה כיף

  1. כבעלים של אייפון 4 (שהגיע אחרי האייפון הראשון ו-3G S פרוצים) אני מסכים שרק הנפילה הראשונה היא הכואבת, ואחריה הכל בסדר. מעבר לזה שאני מתכנן על האייפון הבא, אלא אם הוא יהיה ממש גרוע.

    אהבתי

  2. כבעלים גאה של 3G (למעלה משלוש שנים) אני חייב לציין שהמכשיר הרבה יותר עמיד ממה שאי פעם דמיינתי. מה הוא לא עבר? חול, חצץ, נפילות, סאונה ואפילו את iOS4 והוא עדיין עובד…

    אהבתי

  3. יש אנשים שעדיין משתמשים עם 3g ו 3gs ?
    אני עם 4s ומרגיש שעדיין חסר לי משהו… מהירות, מסך, מצלמה, תוכנות…
    שלא תבינו אותי לא נכון… אני מעריץ את אפל, אבל בשנים האחרונות אני מרגיש שגם המכשיר הכי חדש שלהם הוא לא מספיק (במקים ואייפונים (נראה שהאייפד החדש הוא דיי סבבה לבינתיים)) ולכן נוצר מצב שאני צריך להשתמש גם במכשירים שאינם של אפל… לצערי..

    אהבתי

    1. בתור בעליו הגאים של אייפון 4s אני מבין רק חלק קטן ממה שציינת בתגובה שלך.. מהירות? האייפון שלי טס! כשאני משתמש באייפונים ישנים יותר, אפילו 4, זה מרגיש לי איטי ותקוע… המצלמה?? באייפון שלי היא יותר טובה מכל מצלמות הסטילס שאיי פעם היו לי! ושלא נדבר על איכות הוידאו! (התלונה היחידה שיש לי בנדון לא קשורה למצלמה עצמה, אלא לעובדה שאפל לא נותנת למשתמש לבחור באיזה איכות לצלם… חצי שעה של וידאו ב1080p יכול למלא לך 5 ג'יגה ואף יותר…) מסך גדול יותר? אפשרי.. לפעמים אני נתקל בסיטואציות בודדות שבהן הייתי מאושר למסך גדול יותר, אבל זה לא רציני, והגודל שיש עכשיו הוא אידיאלי לשימוש ביד אחת וזה נוח לי מאוד..

      אהבתי

  4. אני עם 4s ואני ממש גאה לומר שאחרי כמעט ארבעה חודשים לא מעטרת אותו אף לא שריטה אחת! אבל זה מלחיץ להחריד! כמו שאמרו פה מעליי, באמת שאחרי הנפילה הראשונה/ השריטה הראשונה הכל עובר יותר טוב, אבל אני מייחל שגם זו לא תגיע… אחרי שבוע בלי מגן מסך, האייפוד טאץ' הישן שלי כבר התמלא כוווווווולו שריטות, ולא היה לי כל כך נורא עם זה.. מה גם שמתרגלים.. והיתה תקופה שגם הפסקתי להסתובב איתו עם סיליקון… (ושילמת על זה בזכוכית סדוקה – דבר שבאופן דיי מפתיע לא היה טראגי כלל)

    אהבתי

כתיבת תגובה