אפל מציעה נמרשלג חינם למשתמשי מובייל מי

במייל שנשלח למשתמשי MobileMe, אפל מציעה את דיסק ההתקנה של נמרשלג (Snow Leopard) חינם למשתמשי MobileMe שעדיין משתמשים ב-Leopard. אפל מקווה שלאחר השדרוג החינמי לנמרשלג משתמשי MobileMe ירכשו את Lion באפסטור למק, וכך יוכלו לעבור מ-MobileMe ל-iCloud בצורה חלקה.

Macgasm snowleopard free

שרות MobileMe צפוי להיסגר בסוף יוני, ההצעה של אפל תקפה עד 15 ביוני (2012), אם יש לכם חשבון MobileMe אתם יכולים להגיש בקשה לנמרשלג חינם כאן. חשוב לציין, המחיר של דיסק ההתקנה של נמרשלג בחנות המקוונת של אפל הוא $29.00.

מקור הידיעה + צילום המסך: macgasm.

4 תגובות בנושא “אפל מציעה נמרשלג חינם למשתמשי מובייל מי

    1. לאסף:
      אני לא יכולה לבדוק את זה לעומק מכיוון שכבר מזמן עברתי ממובייל מי לאייקלאוד, אבל אני מניחה שזה תקף למשתמשי מובייל מי ברחבי העולם. קשה לי להאמין שאפל תפלה מדינה זו או אחרת 🙂

      אהבתי

      1. מסתבר שאני כן יכולה לבדוק את זה: נכנסתי לקישור עם הסיסמא של אייקלאוד והגעתי לטופס שמולא בעבורי עם שם וכתובת בישראל (כל הפרטים היו נכונים), כל מה שהייתי צריכה לעשות זה לאשר – העדפתי לא לאשר מכיוון שיש לי עותק של נמרשלג. ככה זה נראה:
        https://skitch.com/rachelme/8wjb6/mobilemesnow22

        אהבתי

  1. איזו קמצנות עלובה מצידם.
    הם סוגרים שירות בתשלום שכלל אחסון פרוייקטים ארוכי טווח שאנשים העלו, כמו אתרים או בלוגים, בלי שיש להם מענה אחר. בזמנו הם פרסמו את אייווב ואת הקישור שלו למובייל מי בלי הפסקה ועודדו את קהילת המק להשתמש בו.
    אז יכלו לתת את Lion ללקוחות המאוכזבים האלה, או לתת אפשרות לאייקלאוד למשתמשי סנו לפארד.

    אהבתי

כתיבת תגובה