אדובי ישראל יוצאת למלחמה במשתמשים לא חוקיים

לפי נענע10, אדובי ישראל הודיעה כי היא תנקוט בצעדים משפטיים נגד משתמשים בלתי חוקיים בתוכנות השונות של החברה (פוטושופ, אילוסטרייטור וכו'). אם אתם משתמשים בעותק לא חוקי של אחת (או יותר) מתוכנות אדובי, אדובי מציעה לכם לרכוש רישיון עד סוף יוני, אם לא תעשו זאת יש סיכוי שיינקטו נגדכם צעדים משפטיים.

Police emoji 12

אדובי ישראל (כאן).

קישורים נלווים
Pixelmator 2.0: חווית משדרגת (כאן).

11 תגובות בנושא “אדובי ישראל יוצאת למלחמה במשתמשים לא חוקיים

  1. אני דווקא אוהב את השימוש בשם הלא נכון "אדובי ישראל", מזכיר לי את "אפל ישראל" שהם כמובן איידיגיטל/אייקון גרופ.

    אהבתי

      1. ופחות או יותר כלום ממנה לא התממש.
        השותפות המוצלחת עם קוויקסופט התפרקה, אדובי ישראל לא קמה, ולואקום נכנסו שתי חברות שמוגדרות היום כמפיצות בלבד – CMS ו-Abnet.
        http://www.adobe.com/il_en/purchase
        ככל הידוע לי זו שעושה את ה"רעש" על רדיפת משתמשים בלתי חוקיים היא CMS. אין לה, כמו שלא היתה לקרט או לקוויקסופט, הזכות להציג את עצמה כאדובי ישראל, וככל הידוע לי עוד מימ קרט, הרשות החוקית שלה לאכוף הפרה של זכויות יוצרים של אדובי מוגבלת מאוד.
        הסיבה היחידה שאני רואה לתזמון ההרעשה הנוכחית היא כמובן העובדה שמהחודש הבא, כל דורש יוכל להירשם למוצרי אדובי בענן במחיר של $30-$50 לחודש במודל החדש של Creative Cloud, מנוי שממנו CMS לא תראה אגורה שחוקה.

        אהבתי

  2. תקני אותי אם אני טועה אבל בישראל יש חוק נגד הורדת קבצים מפרי זכויות יוצרים ? כידוע לי יש חוק רק כנגד העלאה של כאלה ..

    אהבתי

  3. אני בטוח שהרדיפה של אדובי אחרי משתמשים זה ירייה ברגל שלהם. כי בואו נודה, רובנו לא גרפיקאים ולמעשה אין צורך בתוכנה יקרה כמו פוטושופ,
    כשיש מלא אלטרנטיבות טובות ואפילו חינמיות או לא יקרות למק.

    אהבתי

    1. למי שלא מתפרנס מעיבוד תמונה בצורה מקצועית באמת אין צורך בפוטושופ.
      יש לאדובי גרסה רזה של פוטושופ בשם "פוטושופ אלמנס" שעולה שישית מפוטושופ "המפורסמת".

      אהבתי

  4. 999 דולר לתוכנה? והם מתפלאים שמעתיקים עותקים לא חוקיים? סטודנטים לעיצוב יעדיפו ל"גנוב" עותק לא מקורי, מאשר לגור ברחוב…

    אהבתי

  5. סטודנטים יכולים לרכוש עותק חוקי של חבילת התוכנות ב-1000 ש"ח, אחר כך כשייסיימו חוק לימודיהם אפשר להמירו בעותק מסחרי בעלות נמוכה

    אהבתי

כתיבת תגובה