עכשיו זה רשמי: אירוע של אפל ב-12 בספטמבר

ההזמנות נשלחו, הבלוגוספירה חוגגת, אירוע של אפל צפוי להתקיים ב-12 בספטמבר, יום רביעי, 10 בבוקר בסן פרנסיסקו (8 בערב שעון ישראל). ההזמנה לא חושפת הרבה, אבל ההערכה הכללית היא כי מדובר באירוע בו יוכרז האייפון הבא.

Apple event1 535x480
תמונה: ההזמנה לאירוע, מקור: The Loop.

לפי השמועות, האייפון הבא צפוי, בין היתר, להיות בעל מסך גדול יותר (4 אינץ') וחיבור טעינה קטן יותר.

עדכון
הבלוגוספירה טוענת כי הצל בצורת הספרה 5 מרמז כי האייפון הבא יקרא אייפון 5.

7 תגובות בנושא “עכשיו זה רשמי: אירוע של אפל ב-12 בספטמבר

  1. ההזמנה דוקא כן חושפת. את לא רואה את ה-5 בתור צל? כיוון שמערכת הפעלה 5 כבר יש ולמקים המספר הזה לא רלוונטי, די ברור שמדובר באייפון….

    אהבתי

    1. אז ככה: ציינתי את עניין הצל בצורת הספרה 5 בסוף הפוסט (זה קרה הרבה לפני שהגבת). בלי שום קשר די ברור שמדובר באירוע שיעסוק באייפון הבא (גם אם אפל הייתה שולחת הזמנה ריקה), זאת פשוט העונה הנכונה בשנה. ואני עדיין חושבת שההזמנה לא חושפת הרבה, חוץ מתאריך ורמז לכיוון האייפון, זה לא שמראים כאן את חיבור הטעינה החדש או משהו מהסוג הזה 🙂

      אהבתי

  2. למרות הספרה 5 בהזמנה, אני לא חושב שהאייקון ייקרא אייפון 5, אלא ״האייפון החדש״. זה כמו שהאייפאד 3 שיצא נקרא ״האייפאד החדש״ וגם בגלל שכל מק שיצא עד עכשיו לא כלל מספרים במרקטניג. השם הרשמי של המחשב כלל מספר (מבקבוק פרו 3.1 וכו).
    בנוסף, בתכלס האייפון הזה הוא לא אייפון 5, אלא 6, ולכן זה מבלבל והנה למה: האייפון הראשון היה 2g, השני האייפון היה כבר 3g ולכן קיבל את שמו. כשיצא 3gs (שהוא בעצם השלישי האמיתי), כבר התייחסו לשני בתור 2 למרות שהוא היה הראשון. אייפון 4 באמת הוא האייפון הרביעי. 4s (אפשר לקרוא את זה בתור 4.5) הוא האייפון החמישי, ולכן החדש הוא השישי.

    רוב הסיכווים שהמספר 5 הוא רק בגלל מערכת ההפעלה שיוצאת, ובגלל שכולם מתייחסים לאייפון בתור 5, אז זה רמז גס.

    אהבתי

כתיבת תגובה