חופרת: רשימת דרישות מעודכנת מאפל

מתוקף היותי ישראלית שמשתמשת במוצרים של אפל (מק ואייפון) תמיד נהלתי רשימת דרישות מאפל (אפילו טרחתי לפרסם בבלוג). גל ההשקות המקומיות (חנות המוסיקה של אייטיונס, האייפד מיני, האייפד החדש והאייפון 5 שיושק השבוע) קיצר את רשימת הדרישות המיידיות בצורה משמעותית, אבל הרשימה הקבועה עדיין קיימת, והיא התקצרה רק בפריט אחד: חנות המוסיקה של אייטיונס (iTunes).

Rachelvsappleil

רשימת הדרישות המעודכנת:

OS X
– הקראת טקסט בעברית.
– בודק איות / מילון עברי.
– תיקון באג "עברית שפה מובילה" ב-OS X שגורם לכל מיני בעיות בלתי צפויות בתפקוד המערכת (חפירה בנושא).

iOS
– הקראת טקסט בעברית.
– סירי בעברית.

חנויות אייטיונס
– עדיין אין חנות סרטים / סדרות טלוויזיה.

iWork
– תמיכה ראויה בעברית בחבילת iWork.

קישורים נלווים
טיפ בסיסי: מק / אייפון / אייפד: הקראת טקסט (כאן).

5 תגובות בנושא “חופרת: רשימת דרישות מעודכנת מאפל

  1. ואו iwork חייבת כבר להגיע >< בלי קשר, היא לא התעדכנה כבר 4 שנים, אני מקווה שהעדכון המיוחל יגיע בקרוב. עכשיו חנוכה, עוד לא מאוחר לנס פח השמן 2.

    אהבתי

    1. אתה צודק לגמרי. אני כרגע בתיכון ומסתדר עם TextEdit אבל רק בינתיים, אני מת לקנות את iWork ולא את אופיס היקר יותר אבל אני לא אעשה את זה כל עוד אין תמיכה בעברית 😦
      חבל, כי כולם מפסידים. אני מפסיד תוכנה (שאני חושב שהיא) טובה מאוד, ואפל מפסידה 60$.

      אהבתי

      1. אותה הבעיה בדיוק! אני בשנה האחרונה לתיכון, השנה שבה מגישים את כ-ל העבודות הכתובות, ואני מתפלל שאפל תכריז על אייוורק בזמן, כי אם לא, אני אדרדר לוינדווס ואופיס להגשה… לפחות את הפרוג'קט באנגלית אני אוכל להכין בפייג'ס..

        אהבתי

  2. הייתי מוסיף גם נציגות אמיתית של אפל בישראל. המעמד של אידיגיטל כ reseller, מאפשר לה להתחמק מאחריות (תרתי משמע) בכל מיני מצבים.

    אהבתי

  3. לא יודעת אם אתם מצליחים להפנים, אבל אפל שונאת את ישראל כמדינה ואת היהודים כעם, אין תמיכה ולא אכפת לה מאיתנו. שלא תבינו לא נכון, יש לי ipad 3 64, ipod classic, macbook 13 , אבל מאוד בולטת התייחסותה של החברה למדינת ישראל (שלא מופיעה אף פעם ברשימות המתעדכנות) ולשפה העברית (עד היום לאיפוד קלאסיק אין תמיכה בעברית.)

    חבל שאין לנו את הכוח מספיק להחרים אותה (ואני מדברת גם על עצמי)…

    אהבתי

כתיבת תגובה