סקירה + הגרלת רישיון: Trickster

אם אתם נוטים לבזבז זמן יקר בחיפושים אחרי קבצים שערכתם ושכחתם איפה בדיוק שמרתם אותם, כדאי לכם להכיר את Trickster, תוכנת מק המאפשרת לכם גישה מהירה לקבצים שערכתם / יצרתם לאחרונה, אפליקציות שהורדתם וגישה מהירה לתוכנות / קבצים / מקומות לפי בחירתכם.

Trickster22

אחרי פתיחתה Trickster מתמקמת בתפריט העליון בפיינדר ועוקבת אחרי הפעילות שלכם בהתאם להעדפות שקבעתם. באמצעות Trickster אתם יכולים לעקוב אחרי הפעילות שלכם בתיקיות שבחרתם וליצור פילטרים על מנת למיין את התוצאות (לדוגמא: פילטר שמראה רק קבצים של תמונות). כמו כן, ניתן לגרור קבצים / תיקיות / תוכנות לתוך התוכנה באופן ידני (יכול לשמש בתור תזכורת לדברים שאתם צריכים לטפל בהם). בנוסף, ניתן ליצור רשימת מועדפים  ולהזניק ממנה את הפריט הרצוי (הרשימה ניתנת להצגה / הסתרה באמצעות כפתור הלב בצידו הימני של חלון התוכנה).

לכל פריט המופיע ברשימת הפעילות שלכם יש תפריט (נגיש דרך כפתור גלגל השיניים הנמצא ליד כל פריט) דרכו ניתן לבצע פעולות הקשורות לפריט: הזנקה, הצגה בפיינדר, זריקה לפח, הוצאה מהרשימה, הוספה למועדפים, פתיחה, הצגת הקובץ באמצעות Quick Look, שיתוף, העתקת כתובת ועוד. כמו כן, ניתן לסמן פריטים (באמצעות כפתור הדגל ליד הפריט) כדי לאפשר גישה מהירה במידת הצורך.

ל-Trickster יש קיצור מקשים כמעט לכל פעולה, ניתן למצוא את רשימת הקיצורים במדריך של התוכנה: זמין דרך התפריט הראשי של התוכנה.

Trickster מול Recent Items
כמו שאתם בוודאי יודעים OS X מספקת לכם את האפשרות לראות את התוכנות / קבצים שפתחתם לאחרונה (בחירה ב-Recent Items מתפריט התפוח), אבל אין לכם שום אפשרות למיין את הרשימה או לבצע פעולות מתוף הרשימה (חוץ מהזנקה והצגה בפיינדר). Trickster מתמקדת בעיקר בקבצים שערכתם (לא סתם פתחתם) ומאפשרת לכם למיין אותם באמצעות פילטרים + לבצע פעולות שונות מתוך רשימת הקבצים (הזנקה, Quick Look, זריקה לפח וכו'), זאת בנוסף לאפשרות ליצור רשימת מועדפים.

הגרלת רישיון
Apparent Software, חברה ישראלית המפתחת (בין היתר) את Trickster, מעניקה רישיון (חינם) לאחד מקוראי הבלוג. מי שמעוניין בתוכנה מוזמן להשאיר תגובה (כדאי להקפיד למלא דוא"ל פעיל בסעיף הדוא"ל בטופס התגובה). ביום חמישי אני אערוך הגרלה ואפרסם את שמו של הזוכה, הרישיון ישלח אל הזוכה בדוא"ל ע"י Apparent Software.

ההגרלה הסתיימה
פרטים נוספים אתם יכולים כאן.

סרטון הדגמה קצר אתם יכולים למצוא ביוטיוב (כאן).
גרסה שנבדקה: 2.1.1 (לא גרסת האפסטור).
נבדק על 10.8.3.
מחיר בזמן כתיבת הפוסט: $9.99.
ניתן להוריד גרסת ניסיון מאתר התוכנה (כאן).
Trickster באפסטור (כאן).

19 תגובות בנושא “סקירה + הגרלת רישיון: Trickster

  1. אני מוסיף גם את שמי בתקווה לזכות (למרות התחרות הקשה מול כל שאר אוהדייך)

    ותודה על כל המאמץ שאת משקיע בבלוג. אפילו משתמש ותיק כמוני (מהמודל השני של מק ב-1986) למד רבוֹת ממך.

    אהבתי

כתיבת תגובה