Copy: שרות אחסון בענן

אם אתם מסתובבים ברשתות חברתיות סביר להניח ששמעתם על Copy, שרות אחסון המציע לכם 15 ג'יגה (חינם) נפח אחסון בענן. ניתן להעלות חומרים ל-Copy דרך אתר השרות או באמצעות תוכנות נלוות למק / חלונות / iOS / אנדרואיד / לינוקס.

Copy15

איך זה עובד
על מנת להתחיל להתשתמש ב-Copy תצטרכו קודם כל להרשם באתר. למרות שניתן להשתמש בשרות דרך הדפדפן, יותר נוח לעשות זאת באמצעות תוכנה. אחרי שתתקינו את התוכנה תיווצר תיקיה במחשב, כל מה שתגררו לתוכה יסתנכרן עם הענן. ניתן להשתמש בשרות למטרות שיתוף, גיבוי, סנכרון, העברת קבצים בין מכשירים וכו'.

סיכום
מבדיקה בסיסית / שטחית עולה כי מדובר בשרות שמאד מזכיר את Dropbox. היתרון העיקרי של Copy, בשלב זה, הוא גודלו של הנפח החינמי (15 ג'יגה לעומת 2 ג'יגה בדרופבוקס) שהשרות מציע. חשוב לציין, ניתן להשתמש בשני השרותים במקביל.

חשוב לציין, גיבוי בענן לא מספיק, כדאי שיהיה לכם גם גיבוי מקומי (לדוגמא: Time Machine – מדריך בסיסי אתם יכולים למצוא כאן).

אם תרשמו ל-Copy  דרך הקישור שלי, ותתקינו את תוכנת השרות, תקבלו 5 ג'יגה נוספים (ביחד יהיה לכם 20 ג'יגה) וגם אני אקבל תוספת לנפח האחסון.

נבדק על 10.8.3.

10 תגובות בנושא “Copy: שרות אחסון בענן

    1. שלום, הורדתי את התוכנה והתקנתי אותה כמובן גם קיבלתי
      תיקייה בשם copy זרקתי לשם סרטים, אני יודע שהם מסתנכרנים אוטומטית.
      אבל אין המשך, למשל בדרופבוקס כאשר לוחצים לחצן ימני,
      מקבלים העתקת לינק.
      פה אני לא מקבל כלום ולא יודע איך אני משתף?
      תודה על התגובה-הסבר.

      אהבתי

  1. תודה רייצ'ל,
    עד כמה השרות הזה אמין מול דרופבוקס? יש עוד חומר ברשת – יודעים מי עומד מאחוריו?
    אמנם דרך דרופבוקס אפשר להגיע עד ל-18 ג'גה חינם (באמצעות הזמנת חברים), וכאן מקבלים 20 ג'יגה, אבל עד כמה זה פרקטי להסתובב עם 2 שרותי ענן במחשב?
    אולי אחד עבור עבודה והשני עבור תמונות / סרטים / מוזיקה…

    2 הסנט שלי
    דן

    אהבתי

    1. מאחורי האתר עומדת חברה בשם Barracuda Networks שמתמחה בשרותי אבטחת מידע ואחסון – לפי דף היחצנות שלהם (בתחתית העמוד): https://www.copy.com/about/pr
      קופי (Copy) הוא שרות חדש יחסית. בינתיים לא מצאתי ביקורות רעות על השרות שהם מספקים. מנסיוני האישי (של מספר ימים) השרות עובד היטב והוא אפילו מהיר יחסית.
      בקשר לשימושיות בשני שרותים שונים, כל אחד יעשה את החישוב שלו. אני מאמינה בפיזור השקעות 🙂

      אהבתי

  2. אותו דבר כמו דרופבוקס רק עם יותר שטח איחסון. כל מי שמשתף מקבל עוד 5 גיגה מעבר ל 15. שני הצדדים מקבלים כל אחד 5 גיגה. למי שלא נרשם אשמח אם תרשמו דרכי (לחץ על הקישור) ואז שנינו נקבל עוד 5 גיגה חינם. תודה מראש

    https://copy.com?r=TA6KxC

    אהבתי

  3. לרייצ׳ל שלום
    אני משתמש באיפוד של אפל , נרשמתי לקופי וקיצור הדרך הופיע על המסך ואז גררתי אפלקציות שרציתי שיהיו בתוך הקופי . ובאמת נגררו שם והופיעו במרובע גדול של קופי , אבל כשפתחתי את התוכנה ראיתי שהinpox ריק . נוסף לזה נכנסתי להגדרות של האיפוד ומשם icloud וראיתי שמה שנשאר לי מנפח האיחסון לא השתנה וגם לא ראיתי את הקופי שם בהגדרות .כנראה עשית משה לא בסדר . בקשתי היא שאם אפשר להסביר את הדברים בצורה שגם מתחילים יבינו !!
    תודה על הסבלנות ותודה על הקופי…… שרק יצליח לעבוד ונרגיש בהבדל……

    אהבתי

    1. קופי הוא לא תחליף ישיר ל-iCloud. הוא יכול להועיל באחסון תמונות, מוסיקה ועוד.
      בקשר ל-iCloud, מה שתופס את רוב הנפח הוא:
      קבצים שתוכנות מייצרות (לדוגמא: מסמכים של חבילת iWork ועוד) וגיבוי של המכשיר.

      אם אתה רוצה לשחרר נפח אחסון ב-iCloud יש לך אפשרות לבחור מה יגובה ל-iCloud ומה לא, לדוגמא: אתה יכול לבחור לא לגבות את תיקיית התמונות, ובמקום זה לגבות אותה למחשב (ומשם להעלות אותה לקופי).
      דף של אפל בנושא:
      http://support.apple.com/kb/ht4847

      אהבתי

כתיבת תגובה