טיפ בסיסי: iOS: החלפת רקעים

ישנן לפחות שתי דרכים לשנות את הרקעים (של מסך הנעילה ומסך הבית) במכשיר ה-iOS שלכם: דרך סרט הצילום / ספריית התמונות או דרך אפליקציית "הגדרות".

סרט הצילום / ספריית התמונות
כל תמונה שנמצאת בסרט הצילום / ספריית התמונות שלכם יכולה להפוך לרקע במהירות ובקלילות: תבחרו בתמונה הרצויה, תלחצו על כפתור האפשרויות (הכפתור המעוצב בצורת חץ מעוגל – ממוקם בצידו השמאלי התחתון של המסך באייפון – באייפד הוא ממוקם בצד ימין למעלה) ותבחרו ב: "השתמש כרקע". מכאן תצטרכו לבחור אם הרקע יוגבל למסך הנעילה או למסכי הבית, או שתעדיפו את אותו הרקע בשניהם.

Back ios 2012
צילום מסך: החלפת רקע דרך ספריית התמונות / סרט הצילום.

אפליקציית "הגדרות"
תפתחו את אפליקציית "הגדרות" ותבחרו בקטגוריית "רקע" (או "בהירות ותמונת רקע" – תלוי במכשיר), תלחצו על צילומי המסך, של מסך הנעילה ומסך הבית, ותבחרו בתמונה הרצויה מספריית התמונות / סרט צילום או מתמונות הרקע המסופקות עם המערכת. מכאן תצטרכו לבחור אם הרקע יוגבל למסך הנעילה או למסכי הבית, או שתעדיפו את אותו הרקע בשניהם.

Back ios pref 2012
צילום מסך: החלפת רקע דרך אפליקציית "הגדרות".

מה ההבדל
שינוי הרקע דרך אפליקציית "הגדרות" מאפשר לכם לבחור גם מהרקעים המסופקים עם המערכת (בנוסף לתמונות מספריית התמונות / סרט הצילום). שינוי הרקע דרך ספריית התמונות / סרט הצילום מאפשרת לכם לבחור רקע רק מהתמונות שלכם.

נבדק על iOS 5.0.1.

כתיבת תגובה