הפתק שמקבלים עובדים חדשים באפל

הפתק שמקבלים עובדים חדשים באפל ביום הראשון לעבודה נחשף באינסטגרם. הפתק מבטיח לעובד החדש עבודה מלאת משמעות שהיא בגדר מפעל חיים, עבודה שתגרום לעובד להקריב סופי שבוע, לקחת סיכונים ועוד.

9a65b7a697c211e1abb012313813106f 7s
צילום: הפתק לעובד החדש, מקור צילום: m.

תרגום חופשי (לא מחייב):
"יש עבודה ויש עבודה שהיא מפעל חיים.
עבודה בה אתה משאיר טביעות אצבעות. עבודה ללא פשרות. עבודה שתהיה מוכן להקריב למענה סוף שבוע. אתה יכול לעשות עבודה כזאת באפל. אנשים לא באים לכאן לשחק בטוח. הם באים לכאן לשחות בעמוקים.
הם רוצים עבודה בעלת משמעות.
משהו גדול. משהו שלא יכול לקרות בשום מקום אחר.
ברוכים הבאים לאפל"

סיכום
יש שיאמרו שמדובר במילים מעוררות השראה, אחרים יראו בזה מילים ריקות, אני רואה בזה שילוב של השניים.

חשף את הפתק לציבור: TNW

6 תגובות בנושא “הפתק שמקבלים עובדים חדשים באפל

  1. ויש שיראו בזה איום.

    כלומר אפשר לקרוא בין הכתוב: אנו מצפים מהעובדים החדשים שיתנו את חייהם בעבודה, יעבדו סופי שבוע ושעות נוספות. זאת לא עבודה שאתם רגילים אליה, זאת עבודה ששוחים איתה במעמקים, ומי שלא יעמוד בקצב יטבע/נטביע אותו.

    אהבתי

  2. התרגוּם הנכוֹן הוא לא "עבודה שתקריב למענה סוף שבוע." אלא "עבודה שתהייה מוכן להקריב למענה סוף שבוע" וזה הבדל גדול.

    אהבתי

  3. אני לא רואה בזה פתק מעורר השראה. אני רואה בזה דרך של מקום העבודה לפתוח פתח ע-צ-ו-ם לניצול העובד. אם תקריב את סופי השבוע שלך, את הזמן שאתה אמור לנוח ולבלות עם המשפחה, תיחשב עובד טוב. שימוש ציני במילים הירואיות גדולות. אני מתחיל להבין על מה מבוססות השמועות לגבי המפעל בסין שמייצר את האייפד….

    אהבתי

  4. מאיים או לא זה כבר עניין של איך כל אחד רואה את זה.. מה שברור פה ואי ניתן לערער עליו הוא שהם מחזיקים מעצמם המון בקופרטינו, אבל ממש, ברמה של נרקיסיזם…

    אהבתי

כתיבת תגובה