iWork: מסתמנת תמיכה בעברית

לפי עמודי האפסטור של Pages, נוספה תמיכה בעברית וערבית לתוכנה (גרסת המק וגרסת ה-iOS). משתמשים שונים מדווחים כי אכן ישנה תמיכה עברית ב-Pages (גרסת המק וכנראה גם גרסת ה-iOS). גרסת הענן (Pages for iCloud) של התוכנה עדיין לא תומכת בעברית (המילים נכתבות הפוך), אבל מופיעה הודעה, שמיידעת את המשתמש/ת על חוסר התמיכה בתצוגה מימין לשמאל, כאשר פותחים עמוד בעברית (אני מניחה שזה מרמז על התקדמות בנושא).

Pageshebrew
צילום מסך: Pages על מק עם תמיכה בעברית, מקור: @IdanAdar.

Pages icloud beta
צילום מסך: הודעת חוסר תמיכה בתצוגה מימין לשמאל ב-Pages for iCloud.

חשוב לציין, אפל הכריזה אתמול על הפיכתה של חבילת iWork לחינמית (רק כאשר קונים מק / מכשיר iOS חדש). אם אתם לא מתכוונים לשדרג את המכשירים שלכם בקרוב, תאלצו להיפרד מ- 19.99$ לכל תוכנה במק, $9.99 ל-iOS.

חבילת iWork למק
Pages באפסטור למק (כאן).
Keynote באפסטור למק (כאן).
Numbers באפסטור למק (כאן).

חבילת iWork ל-iOS
Pages באפסטור (כאן).
Keynote באפסטור (כאן).
Numbers באפסטור(כאן).

נכון לעכשיו, אין ברשותי את Pages (או כל תוכנה אחרת מחבילת iWork), לכן אין באפשרותי לעשות נסיונות ובדיקות משלי.

4 תגובות בנושא “iWork: מסתמנת תמיכה בעברית

  1. אני רכשתי את pages שנה שעברה לפרויקט באנגלית, אתמול עידכנתי לMavericks והיום עידכנתי את פייג׳ס, ותפילוינו נענו! יש תמיכה מלאה בכל האפליקציה!! פתחו את השמפניות!
    אני לא בטוח לגביי קינווט ונמברס, אין לי אותם כרגע, ובעמוד שלהם באמת לא מצוין שהם תומכות, אבל זה צעד חשוב וגדול! המטרה הבאה-סירי!

    אהבתי

    1. ביצעתי עדכון ל Mavericks ומיד לאחר מכן ל pages, numbers, keynotes אבל איפה בדיוק התמיכה בעברית?
      האם צריך לעשות משהו לאחר העדכון עצמו?

      אהבתי

      1. פשוט תפתח את Pages ותתחיל לכתוב עברית – כאשר המקלדת מכוונת על עברית סמן הטקסט אמור לעבור לימין באופן אוטומטי, אם הטקסט לא מיושר לימין אתה יכול להשתמש בכפתורים: בתמונה המצורפת לפוסט אתה יכול לראות כפתור יישור לימין (הכפתור שמסומן בכחול) וכפתור שמסדר את הכיווניות (הכפתור עם שני החיצים, ממוקם מימין לכפתור היישור לימין).

        אהבתי

כתיבת תגובה